Fogyókúra este 6 után

fogyókúra este 6 után

Az, hogy este 6 óra után nem eszünk, jó a fogyáshoz?

Fogyókúrás vacsora receptek — mennyei finomságok gyorsan és egészségesen Diétás vacsora tippek, hogy büntetlenül falatozhass Ahogy hazaérsz a munkahelyedről, farkaséhesen esel neki az első ételnek, amit találsz a hűtőben? Vacsorára előveszed a kenyeret és a felvágottakat?

fogyókúra este 6 után

A nap legnagyobb részében egészségesen étkezel, betartod a diétádat vagy nincs is időd enni, de estére mindent bepótolsz? Ha fogyni szeretnél és neked is problémát jelent a fogyókúrás vacsora kitalálása, akkor ezek a tippek és receptek neked szólnak.

fogyókúra este 6 után

Tipp1: Este 6 után is lehet enni Az utolsó étkezés is épp olyan fontos, mint az első. Sok helyen lehet olvasni, hogy este 6 után már nem szabad ennünk, ha fogyni szeretnénk. Ennek a szabálynak viszont nincs bizonyított alapja. Az viszont tény, hogy az elalvás előtti órákban már fogyókúra este 6 után szabad a szervezetünket nehéz ételekkel terhelni.

Vacsorára válassz könnyű fogásokat! Ilyenkor a zsiradékokat vaj, olaj, zsír, zsíros sajtok, zsíros tejtermékek, zsíros húsok, felvágottak érdemes hanyagolnod és a szénhidrátból is inkább a nyers vagy párolt zöldségeket részesítsd előnyben, hogy álmod nyugtató legyen.

Fogyókúra kezdőknek – fogyókúra alapjai

Mielőtt megnéznéd, hogy milyen fogyókúrás vacsorákból válogass, érdemes tisztában lenned azzal, hogy mi számít fehérjének, szénhidrátnak, zsiradéknak. Fehérjék például: halak, húsok a vörös hús istejtermékek tej, fogyókúra este 6 után, joghurt, túró stb.

\

Szénhidrátok például: kenyérfélék, zabpehely, bulgur, kuszkusz, quiona, basmati rizs, durumlisztből készült tészták, párolt vagy nyers zöldségek, édesburgonya 3.

Zsiradékok például: olívaolaj, olajos magvak, vaj, állati eredetű zsiradékok sertészsír, kacsazsír, libazsír, stb. Ezek az ún.

De hogy lesz ebből fogyás? Monitorozzuk a változást! Elraktározza a szervezetünk? Sokan még korábban, már órakor elkezdik a koplalást, mellyel éppen ellentétes hatást váltanak ki, mint amit várnak. A következő étkezés másnap reggelre tolódik, és akár óráig is táplálék nélkül marad a szervezetük.

A fehérjék protein fő szerepe a sejtépítés testépítés, izomépítésmíg a szénhidrátoknak és a zsiradékoknak energiát adó szerepük van. Az, hogy egy étel diétásnak számít, vagy sem, azt a három alaptápanyag aránya határozza meg.

Quinoa brokkolis zöldséggel Amiért többeknél mégis működhet a dolog, az az, hogy összességében kevesebb energia kerül bevitelre.

Ezt hívjuk kalóriának kcal. A kalória megmutatja a három főtápanyag energiaértékét az adott ételben. Tipp2: Szénhidrát típus és fehérje típus Megkülönböztethetünk fehérje típusú és a szénhidrát típusú embereket. Ha úgy érzed, hogy te szénhidrátok nélkül nem tudsz elaludni, akkor valószínűleg a szénhidrát típusba tartozol.

Ilyenkor a fehérje mellé érdemes még egy kevés teljes kiőrlésű gabonát is választanod. Akkor is válassz teljes kiőrlésű gabonát a vacsorádhoz, ha este még aktív vagy, illetve sportolsz, tornázol.

fogyókúra este 6 után

Az edzés után szükséges egy teljes értékű étkezés, amihez javasolt például rizst, édesburgonyát vagy teljes kitörlésű tésztát választanod. Könnyű, fogyókúrás vacsorára az alábbi két kombináció javasolt: 1.

fogyókúra este 6 után

Olvassa el is